annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony mediaplayer smp-n200 verbinding?

profile.country.nl_NL.title
GerardZomer
Bezoeker

sony mediaplayer smp-n200 verbinding?

Hallo,

Sinds enige weken heb ik deze mediaplayer aangesloten op mijn Bravia TV. De mediaspeler is via het draadloze netwerk met mijn pc (windows XP) verbonden. Op de pc gebruik ik Serviio om films, foto's en muziek te beheren. De aansluiting is goed, en het beeld goed. Echter, soms gebeurt het dat het beeld plotseling wegvalt, of gaat knipperen. Het tv-beeld gaat op zwart en de tekst 'mediaspeler ' knippert. Het is dan ook niet mogelijk om de mediaspeler via knop 'home' op het beginmenu te krijgen. Resetten is dan de enige manier om weer contact met de mediapspeler te krijgen. Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Volgens mij is het niet zo dat de netwerkverbinding wegvalt. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Als hij het doet, is het een prima apparaat..! Maar ik wil graag de oorzaak van de storing weten. En verder zou het prettig zijn als de Sony Mediaspeler ook ondertiteling zou kunnen lezen via .srt bestanden. Het inbakken van .srt in een avi is best lastig en gaat niet altijd goed...

Ik hoor graag!

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Heb je al PS3 Mediaserver geprobeert, hier kan je de ondertiteling instellen.

Heb nooit problemen gehad met de ondertiteling als deze het juiste bestand voor de film is .

http://www.ps3mediaserver.org/forum/index.php

Maar waarom niet de films via NZB dan zit de ondertiteling er al ingebakken (900 tot 1500 MB).

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
GerardZomer
Bezoeker

Inmiddels heb ik de mediaplayer ter reparatie aangeboden. Betekent dat ik hem 3 tot 5 weken kwijt ben. Als ik tijdens het streamen het apparaat aanraakte, of de draad van de voeding bewoog, valt het beeld weg. Ik vraag me af of dat komt omdat daardoor de verbinding wegvalt of dat er een defecte aansluiting in zit.  Om dat zeker te weten heb ik hem toch maar ter reparatie gegeven. Ik verwacht dat als de verbinding wegvalt omdat het signaal bijvoorbeeld te zwak is, daar een melding van komt. Zou dat kloppen? Op zich is het een mooi apparaat waar je snel aan went...maar is hij stabiel??

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

We wachten dan maar geduldig af.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
GerardZomer
Bezoeker

Hallo,

Inmiddels is de mediaspeler terug. Ik heb de ps3 mediaserver geïnstalleerd. Ik begrijp dat die subtitles moet kunnen samenvoegen. Dat lukt me alleen niet. Ik heb een .avi en een .srt bestand met dezelfde naam in een directory staan. Start ik die op de pc, dan worden beide goed afgespeeld. Op de Sony Bravia krijg ik via de ps3 mediaserver de melding: [no encoding] {external subtitles}. Dit zijn mijn instellingen bij Encoding. Weet jij wat ik fout doe? Ik heb de laatste versie gedownload van ps3 mediaserver.

subs2.bmp

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Verander "nl" eens in "dut" .

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
GerardZomer
Bezoeker

Ga ik doen, kan jij een afdruk van jouw transcode settings plaatsen waarmee wel avi en srt vanuit afzonderlijke bestanden worden samengevoegd? Dat zou helpen..

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Handige how to do link : http://otmanix.de/english/2009/05/13/java-ps3-media-server-for-dummies-chapter-1-introduction/

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!