annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony PS-LX300USB werkt niet

fleurmuziek
Nieuw

Sony PS-LX300USB werkt niet

Hallo,

 

Ik heb laatst een nieuwe platenspeler aangeschaft. Ik heb helaas niet heel veel verstand van platen dus dat helpt mijn probleem ook niet heel erg. Ik heb hem in elkaar kunnen zetten. Audioapparaat via PHONO aangesloten en netsnoer ook. Alleen als ik een plaat ga afspelen en op 'start' druk, lukt dit niet en gaat hij niet afspelen. Het knopje wordt ook niet ingedrukt namelijk. Als ik de plaat met de klok mee draai, gaat de naald wel naar de buitenkant van de plaat (dit moest via Sony hulp) maar ik kan hem dan ook niet naar de binnenkant van de plaat verplaatsen, terwijl dit wel zou moeten en als ik de plaat verder draai de naald wel weer kan verplaatsen en gaat hij met het handmatig draaien van de plaat weer terug naar zijn oorspronkelijke positie, maar gaat daarna niet afspelen als ik op 'up' klik en hem wil afspelen. Heeft iemand tips?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aangeschaft via een webshop?

 

Op de ondersteunings pagina van de LX300usb kan je de handleiding vinden.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
fleurmuziek
Nieuw

Ja, via een webshop. En heb idd de handleiding doorgelezen maar staat geen oplossing voor dit soort problemen in. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien even aan het vragen aan een buurman of iemand anders die handig is en je kan helpen, of even zelf ergens langs gaan lijkt mij de snelste en handigste oplossing.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!