annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Startprobleem Home Cinema DARX1R

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
b.stelma
Bezoeker

Startprobleem Home Cinema DARX1R

Mijn DVD-recorder blijft elke ochtend hangen op het knipperende "Load". Dat doet ie zowel als ik het apparaat 's avonds aan laat staan, als wanneer ik het apparaat op stand-by zet. Enkele keren heb ik de stroom eraf gehaald en weer aangeslaoten, waarna de recorder wel start. Nu echter komt het knipperende "Load" steeds terug en start ie niet meer op. Aan andere discussies zie ik dat er meer Sony apparaten zijn met hetzelfde probleem, dus ik neem aan dat Sony inmiddels een relevante reactie hierop heeft? Ik heb het aparaat gkocht in juni 2007, dus mij lijkt niet dat het apparaat op is?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag B,Stelma,

Allereerst welkom op het Nederlanse Sony forum. Erg vervelend om te horen dat u op dit moment problemen ondervind aan uw DVD-Recorder. Ik heb voor u nagekeken of er een mogelijkheid bestaat om dit via email of telefoon op te lossen, echter als het probleem LOAD verschijnt is de enige oplossing welke ik kan bieden om het apparaat aan te bieden bij een van onze geauthoriseerde service partners.

Via de volgende website kunt u inzien bij welke service partner u uw product aan kan bieden om deze na te kijken.

http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL

Via bovenstaande weg hoop ik dat u snel weer gebruik kunt maken van uw product.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag B,Stelma,

Allereerst welkom op het Nederlanse Sony forum. Erg vervelend om te horen dat u op dit moment problemen ondervind aan uw DVD-Recorder. Ik heb voor u nagekeken of er een mogelijkheid bestaat om dit via email of telefoon op te lossen, echter als het probleem LOAD verschijnt is de enige oplossing welke ik kan bieden om het apparaat aan te bieden bij een van onze geauthoriseerde service partners.

Via de volgende website kunt u inzien bij welke service partner u uw product aan kan bieden om deze na te kijken.

http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL

Via bovenstaande weg hoop ik dat u snel weer gebruik kunt maken van uw product.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

profile.country.NL.title
8069436449
Ontdekker

straat met load en niet werkt