annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update ubp-x800 fout.

OPGELOST
profile.country.NL.title
thx1183
Ontdekker

Update ubp-x800 fout.

Hallo allen.

Ben 2 weken even weg geweest, vandaag een update gedaan voor de UBP-X800,en wat blijkt, een boel blu-rays

doen het NIET meer.

de update >>https://www.sony.nl/electronics/support/home-video-blu-ray-disc-players-recorders/ubp-x800/downloads... << heeft bij mij NIETS goed gedaan.

Ik heb zeker 21 Blu-ray`s uitgeprobeert, en het meerendeels van de schijven word NIET meer geladen.

Heb vandaag nog 2 schijven gekocht,en zelfs die laat hij niet meer.:rage:

En waarom moest GRACENOTE verwijderd worden, nu is het niet om aan te zien.

SONY slaat voor de zoveelste keer de plank mis.:angry:

Het word misschien tijd om zowel tv als blu-ray speler te vervangen voor iets wat beduidend beter werkt.

Want dit kan ik als consument niet tolereren.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
thx1183
Ontdekker

@Bibi_Sony  Ik ben benieuwd wat hier uitkomt, daar alle 3 de delen van "the hobbit' bij mij vastlopers produceert.

Zelfs ben ik er vandaag achter gekomen dat hij de ultra blu-ray van "blade runner 2049" NIET meer wil laden.

En voor het overige zijn het voornamelijk blu-ray schijven die niet meer werken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je feedback. Vervelend dat de Blu Ray-speler niet meer naar toebehoren werkt sinds de update. Ik ga het gelijk intern doorsturen en kom zsm bij je terug met een eventuele oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
thx1183
Ontdekker

@Bibi_Sony  Ik ben benieuwd wat hier uitkomt, daar alle 3 de delen van "the hobbit' bij mij vastlopers produceert.

Zelfs ben ik er vandaag achter gekomen dat hij de ultra blu-ray van "blade runner 2049" NIET meer wil laden.

En voor het overige zijn het voornamelijk blu-ray schijven die niet meer werken.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze service geeft aan dat de meest recente update niets te maken heeft met playback. Zij vrezen daarom dat het toestel defect is en in reparatie moet. Het feit dat hij geen of sommige discs meer laadt, wijst er op dat er een probleem kan zijn met de optical pick-up.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi