annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Versterker STR DH820 valt uit

profile.country.NL.title
Miedrof
Ontdekker

Versterker STR DH820 valt uit

Hoi allemaal,

 

Sinds deze week heb ik problemen met onze versterker, namelijk de STR-DH820. Hierop heb ik middels HDMI mijn PlayStation en TV-ontvanger op aangesloten, met de TV-ontvanger heb ik geen klachten, alleen met de PlayStation gaat de versterker na 10/15 minuten vanzelf uit. Nu is er afgelopen week wel wat mee gebeurt, want alle persoonlijke instellingen zijn ook kwijt. Echter, het is mij niet duidelijk wat. Hebben jullie suggesties wat ik hierop zou kunnen doen? Natuurlijk kan ik de PlayStation rechtstreeks op de TV aansluiten, alleen lost dit het probleem op van uitval, niet wat er speelt in of met de versterker. Ik hoor graag van jullie expertise!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Worden de juiste HDMI ingangen? Volgens de specificatie, game op 2 en de TV-ontvanger op 3.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Miedrof
Ontdekker

Yes, alles zit op die manier erin. Had deze poorten gewijzigd qua naam, dat ben ik dus ook kwijt. Maar de tv ontvanger zit op HDMI 1 (BD/DVD), de PS4 op HDMI 2 (game).

profile.country.NL.title
Miedrof
Ontdekker

Goed nieuws, ik ben er uit waar het aan lag..

 

Onze zoooj heeft de aan/uit knop ingedrukt gehouden, hierdoor is de versterker gereset. Daarom dus ook het verloren gaan van de instellingen en één van de instellingen was het automatisch uitschakelen. Het beeld verloopt bij gamen wel via de versterker, maar de audio via een headset. Daardoor gaat ie na 15minuten automatisch uit omdat 'ie geen activiteiten registreert. Eind goed, al goed.. Toch bedankt en een fijne dag!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gelukkig was het een bedienings fout door derden. Bedankt voor je feedback.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!