annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vertraging geluid / X8309Ctv met CT-790soundbar

profile.country.NL.title
trickycurve1973
Ontdekker

Vertraging geluid / X8309Ctv met CT-790soundbar

Beste,

 

Ik ben in het bezit van een KD-x8309C tv. Bij deze TV heb ik eind 2016 een HT-RTZ7 set aangeschaft. Deze set bestaat uit de soudbar/subwoofer CT-790 en 2 boxen van het type SRS-ZR5. Heb hierbij ook nieuwe HDMI kabels aangeschaft (blauwe logo high speed). Alle externe apparaten zoals pc/WIIU/ziggo media box zijn aangesloten via de HDMI in de TV. Er loopt 1 HDMI kabel ARC naar de soundbar(ARC).  Nu gebeurd het regelmatig dat het geluid later uit de soundbar komt dan de video op tv aangeeft. Beeld loopt niet synchoon met het geluid, Als ik het geluid alleen via de TV, dus niet via de soundbar laat lopen, heb ik geen last van vertraging.

Dit gebeurd ook als ik youtube van mijn telefoon/tablet naar de TV stream via de google cast optie

Via de songpal app kan ik wel a/v sync ingeven, maar dat vertraagd het geluid nog meer aangezien we wel van 0-300 kunnen, maar niet in de Min kunnen.

 

Hoe kunnen we dit oplossen? Vind dit zeer vervelend en denk er dus aan spullen retour te brengen.

 

Dank U voor uw assistentie.

Tags (2)
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoe staan de beeldverbeteraars ingesteld op de X8309c?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
trickycurve1973
Ontdekker

Hi Pa3eia, Ik heb de beeldverbeters allemaal op fabrieks instelling staan. Die staan volgens mij allemaal op auto.

Het probleem doet zich met name voor als ik content cast vanaf telefoon/tablet naar de ingebouwde chromecast en het geluid via de soudbar laat lopen. Mischien ook nog eens testen als ik content via de laptop cast. Dat kan ik vanavond doen.

 

Groet,

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Elke mode van de X830c heeft zijn eigen instellingen. Zet als gebruiker de beeldverbeteraars maar minder of uit in de desbetreffende mode.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat gebeurt er als je alleen geluid uit de soundbar laat komen? Is het dan ook net zo vaak vertraagd? 

 

Dan valt uit te sluiten of het met Songpal te maken heeft en de draadloze speakers. 

profile.country.NL.title
trickycurve1973
Ontdekker

Probleem lijkt opgelost te zijn door de systeem HDMI instellingen van de
soundbar aan te passen.

Dank voor mee denken.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor de feedback. Ben wel benieuwd welke systeeminstellingen zijn aangepast, zodat andere er ook iets aankunnen hebben.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!