annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vloerstandaard voor Sony HT-ST5000, OLED TV en Ziggo Mediabox XL

OPGELOST
profile.country.NL.title
stuurjans
Nieuw

Vloerstandaard voor Sony HT-ST5000, OLED TV en Ziggo Mediabox XL

Hallo,

 

Ik heb een Sony HT-ST5000 met OLED TV en een Ziggo Mediabox XL. Ik ben op zoek naar een TV meubel waarbij de TV (55cm) op een voet staat, met mogelijkheid om Sony HT-ST5000  soundbar eronder te hangen en er moet ook nog een plateau zijn om de Ziggo Mediabox op te zetten. Ik heb een standaard gevonden, maar die kost bijna € 1.000,- en dat vind ik te gortig. Ik kan hem niet ophangen daar de muur dit niet aan kan. Heeft er iemand een idee waar ik een vloerstandaard zou kunnen kopen die hieraan voldoet.

 

Ik zie de suggesties graag tegemoet. 

 

Groeten,

Stuurjans

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Bassie76
Nieuw

Hallo,

Ik zie dat je post wal al wat ouder is maar ik denk dat er wel meer mensen op zoek zijn naar een vergelijkbare iets.

Ik zocht een vergelijkbare oplossing en ben geslaagd voor iets meer dan de helft van 1000.-

Een kwalitatief mooie Tv vloerstandaard  met een soundbar-frame en geen plateau maar een decoderhouder voor mijn ziggo Next decoder. ( deze hangt nu uit het zicht en is gewoon te bedienen)

een echte aanrader dus !

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens van Google gehoord?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
stuurjans
Nieuw

Lekker bijdehand forum is dit zeg. Ja meneer pa3eia Exprt, ik heb van Google gehoord. Bedankt voor je hulp 'expert'. Denk je nu werkelijk dat ik dit nog niet gedaan heb. Zijn er nog normaal denkende mensen actief op dit Sony forum of is deze 'expert' de enige. Het blijkt knap lastig om een TV vloerstandaard met zware Sony ST5000 soundbar en een plateau voor de Ziggo Mediabox te vinden. Suggesties welkom!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar is deze "expert" de enigste die je op weg (in de link) probeert te helpen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Bassie76
Nieuw

Hallo,

Ik zie dat je post wal al wat ouder is maar ik denk dat er wel meer mensen op zoek zijn naar een vergelijkbare iets.

Ik zocht een vergelijkbare oplossing en ben geslaagd voor iets meer dan de helft van 1000.-

Een kwalitatief mooie Tv vloerstandaard  met een soundbar-frame en geen plateau maar een decoderhouder voor mijn ziggo Next decoder. ( deze hangt nu uit het zicht en is gewoon te bedienen)

een echte aanrader dus !