annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback December 2019 tv

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

cashback December 2019 tv

ik heb op 21-11-2019 tv gekocht KD-55AG8 en op 23-12-2019 is deze geregistreerd, een mail ontvangen hier over.

op 23-12-2019 ook cashback in gevuld met foto van nota en foto van streepjes code die op de doos zat.

Mijn vraag  =. tot op heden nog niets ontvangen, kan ik ergens inzien hoe het er mee staat ??????

Met vriendelijke groet, John

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.NL.title
Olav.Sony
Lid

Hi John,

 

Als je op mijn privé bericht kan reageren kan ik je verder helpen.

Ik probeer je dus via privé berichten verder te helpen zodat verschillende informatie niet publiek op het forum wordt gedeeld.

Ik wacht nog steeds je antwoord af zodat we verder de oorzaak van het probleem kunnen uitzoeken.

Met de informatie die ik tot nu toe tot mijn beschikking heb, lijkt het alsof de tv alleen online is geregistreerd.

Dit gaat via een andere procedure dan het claimen van een cashback.

Ik hoop dat je mij hiermee verduidelijking kunt brengen door op mijn privé bericht te reageren.

 

Met vriendelijke groet,

Olav

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

Ik heb een formulier ingevuld via internet [ een aantal vellen ]zoals de foto daarna op de knop verzendengedrukt.

Verder bewijs heb ik niet.
Groet,John
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Beste John,

 

Heb je op het persoonlijk bericht van @Olav.Sony gereageerd? Het blijven benoemen hier in het topic gaat je helaas niet verder helpen. Hij kan dan samen met je mee kijken wat de status is van je aanvraag. De overige forum leden als Experts op dit forum kunnen je helaas niet helpen. (gezien zij niet werkzaam zijn voor Sony) Vandaar dat je verzocht wordt om dit verder op te pakken via een persoonlijk bericht met Olav. 😉

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Olav.Sony
Lid

Hi John,

 

Bedankt voor je snelle antwoord.

Het lijkt mij een goed idee om Sony Support te bellen.

Deze zijn te bereiken op: 020-3469524.

Verder zouden ze u vast ook willen helpen bij Expert zelf.

Ik hoop dat ze op een van deze plekken u persoonlijk en direct verder kunnen helpen!

 

Groet,

Olav

profile.country.NL.title
biancavanbovene
Ontdekker

Wij hebben ook niets ontvangen can de cashback actie op de Sony O led TV. Gebeld en toen is er gezegd dat ik nogmaals alles per email moest versturen. Streepjescode van de doos, factuur. Gedaan. Nu wordt er or mail geschreven dat zi niets meer teruggeven. Belachelijk. Anders moeten wij de Belbus er maar bij gaan halen.

Groeten Dirk en Bianca van Bovene,

profile.country.BE.title
dv8020
Ontdekker

hmmm, ik ben nieuw op het forum naar aanleiding van niet ontvangen cashback op soundbar en link voor claim op te volgen werkt niet (meer).

Eerste bericht hier vroeg voor bericht aan één van de moderatoren, dit bericht hier is wat meer paniekerig, en de cashback wordt niet meer gehanteerd, voor zelfs goedgekeurde zaken. Wablief ? @Sony, neen toch

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

hallo Dirk en Bianca van Bovene,

hebben jullie ook op tijd de cashback aangevraagd ??????

 de aankoop was tussen 3 okt. 2019 tot en met 24 nov.2019.

dan moest je 30 dagen NA de aankoop de cashback aanvragen.

je moest ook nog je gekochte TV aanmelden / registreren en dan bleek je een NUMMER te ontvangen.

ik kwam niet erg veel verder.

ik heb toen advies gekregen om SONY-support  op te bellen.

hier werd ik erg goed en vriendelijk geholpen.

,want ik heb nu een mail gehad [van SONY ] dat ik aan alle eisen heb voldaan en het geld over ca. 30 dagen krijg.

 

 

profile.country.BE.title
dv8020
Ontdekker

Ik wil toch even melden dat Sony Support BE me verder geholpen heeft, en het bedrag werd gestort !