annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Internet TV Actie: Lange verwerkingstijd?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
PSweers
Bezoeker

Sony Internet TV Actie: Lange verwerkingstijd?

Beste lezers,

Om gebruik te kunnen maken van de Sony Internet TV Actie heb ik op 6 november alle benodigde documenten verstuurd naar het volgende adres:

SONY ACTIES

Custom Solutions N° A20220

13102 Rousset Cedex

France

Bijna een maand later heb ik hier echter nog geen respons op ontvangen. Dit baart mij wel enige zorgen, aangezien je 'het label met alle streepjescodes en productnummers van de verpakking van je Sony TV' maar één keer kunt versturen.

Zijn er hier misschien andere mensen die ook gebruik hebben gemaakt van deze actie? Is deze lange verwerkingstijd gebruikelijk?

Laat het even weten!

Met vriendelijke groet,

Paul

42 ANTWOORDEN 42
profile.country.nl_NL.title
remco1073
Bezoeker

Ik moet zeggen dat ook mij langzamerhand de moed in de schoenen zinkt. Ik heb ook alles op tijd opgestuurd. Maar nog niks over de dongel vernomen. Het Franse nummer wordt gewoon niet opgenomen.

Volgende keer maar geen Sony meer voor mij.

Mvg,

Remco.

profile.country.nl_NL.title
melvinschroen
Bezoeker

Dat komt omdat de actie sinds 1 april is verlopen. Als voor die datum niet alle benodigde documenten zijn ogestuurd dan hoef je dus ook geen dongle te verwachten.

Fransientjes
Nieuw

Er is geen klap verbeterd bij die luiwammesen van Custom Solutions in Rousset. Ik word al sinds november 2012 aan het leugenlijntje gehouden voor vijftig euro teruggave bij de aanschaf van een tablet.

Ook bij mij eerst de leugens van u heeft niet goed geregistreerd etc. Na vele maanden van mails nu op 26 juni jl een excuus mail met de melding dat zo snel mogelijk vijftig euro op mijn bank wordt gestort.

Vandaag 8 juli maar eens per telefoon gevraagd hoe snel dat is. Eerste reactie: u begrijpt het niet madame, uw inschrijving is niet volledig. Toen ik haar had overtuigd dat ik hun schriftelijke bevestiging van inschrijving had zei ze, ik zal eens kijken of de actie nog geldig is (begin november 2012 begon ik), toen ging ik lichtjes uit mijn dak en verhief mijn stem en daarop ging ze in haar pc mijn status bekijken en vertelde dat de betaling klaar stond sinds 28 MAART en dat ik GEDULD moest hebben. Toen ging ik zwaar uit mijn dak en ben nu mijn frustraties op faceboek en diverse andere media aan het luchten. Hoe gaat Frankrijk naar de kl.... juist ja door zulke medewerkers!