annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Auto Radio MEX-BT3900U

OPGELOST
mrdarkraver
Ontdekker

Auto Radio MEX-BT3900U

Hallo Allen,

 

Nadat mijn MEX-BT3000 kapot was gegaan (frontje reageert niet meer) heb ik een 2e hands 3900U gekocht.

Deze functioneert op zich prima. maar de SUB/REAR functie, om te wisselen tussen subwoofer of rear speakers functie, ontbreekt. Terwijl in de handleiding staat dat deze er op zit.

Hierdoor functioneert mijn subwoofer ook niet, of komen er maar zachte geluiden door.

 

Hoe kan dit verholpen worden?

Thanks alvast.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik vroeg me ook al af hoe je deze optie selecteerd als het apparaat uit staat. 

Misschien als er geen muziek afgespeeld wordt, dat de optie wel wordt weergegeven? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Volgens de handleiding kan dit alleen als het apparaat uit staat. 

mrdarkraver
Ontdekker

Hallo, Bedankt voor je antwoord.
Dit was mij ook al opgevallen. Dus het ligt er gewoon aan hoe hij bekabeld is? Want een knopje/switch is er niet.

maar aan de achterkant van de radio zitten alleen 2x rood 2x wit aansluitingen, oftewel : Rear/Sub.
Er is geen verschil in klank als ik ze op 2 van de 4 aansluit en vice versa.

 

Of zou het toch in deze aansluitingen moeten zitten? Het is ook niet duidelijk of links of rechts dan voor de sub zijn.

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik vroeg me ook al af hoe je deze optie selecteerd als het apparaat uit staat. 

Misschien als er geen muziek afgespeeld wordt, dat de optie wel wordt weergegeven? 

mrdarkraver
Ontdekker

Ik probeer het eens in de standby (klok) modus en eens in Tuner modus. Momenteel alleen in USB stand geprobeerd. Dit zou nog wel eens kunnen helpen!

mrdarkraver
Ontdekker

In de ''uit'' stand, dus wel met power maar de clock modus, dan kan ik de keuze maken :slight_smile: Thanks voor het meedenken.