annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Dab radio valt steeds uit

profile.country.NL.title
Marlies63
Ontdekker

Dab radio valt steeds uit

In december een dab radio gekocht. Deze heeft tot afgelopen week naar tevredenheid gespeeld. De laatste paar dagen valt hij om de haverklap uit en vaak krijg ik hem dan ook niet direkt weer aan. De sleeptimer staat uit, dus dat kan het niet zijn.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Slecht ontvangst?

Al een reset uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marlies63
Ontdekker


@pa3eia  schreef:

Slecht ontvangst?

Al een reset uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 




Het is niet dat de zenders wegvallen, hij gaat gewoon helemaal uit.

Geen idee hoe ik kan resetten, heb al gekeken maar zie nergens waar dat zou kunnen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

We zouden je mogelijk kunnen helpen als we het type nummer weten van je DAB-radio, wel hebben hier nog steeds geen glazenbol.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marlies63
Ontdekker

Sorry, niet bij stil gestaan.

 

Model = XDR-S61D

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gebruik je wel oplaadbare batterijen?

 

BATTERIJTYPE
LR6 (maat AA) x 4

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marlies63
Ontdekker

Nee, ik gebruik hem gewoon met de stekker in het stopcontact. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Omdat de aankoop van december 2018 is kan je aanspraak maken op je garantie om om te ruilen voor een goed werkend radio bij de winkel van aankoop.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marlies63
Ontdekker

Dank je wel, dat was ik al van plan. Radio is nog maar 4 maanden oud, moet gewoon kunnen doen waar ik het voor gekocht heb.

profile.country.NL.title
KenwoodNX-700
Ontdekker

DAg MArlies,

ten eerste zeker GEEN oplaadbare batterijen gebruiken, deze worden door de netadapter namelijk NIET opgeladen. Gewone batterijen gebruiken, zodra je de netadapter gebruikt zullen (door het stekkertje van de adapter in de rado te steken) je batterijen worden losgekoppeld en niet worden gebruikt, en de radio werken op alleen de netadapter. Als je toch oplaadbare batterijen gebruikt moet je deze als ze leeg zijn uit de radio halen en in een extern apart (penlight, AA) laadapparaatje opladen. Als je batterijen gebruikt, valt de radio dan ook uit ? Als de radio uitvalt alleen als deze op de netadapter werkt, dan zou het snoertje een draadbreuk kunnen hebben, het stekkertje in de radio geen goed contact maken of de netadapter schakelt uit (door overtemperatuur of defect). Terwijl de radio speelt, beweeg het snoer eens of beweeg het stekkertje eens in de radio; veroorzaakt dat uitval ?

 

Groet,

Kenwood NX700