annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe pair ik mijn WH-1000XM2 met een tweede device

ChrisLeeBeer
Nieuw

Hoe pair ik mijn WH-1000XM2 met een tweede device

Het is mij niet gelukt om de headset in pair modus te krijgen wanneer het al gepaired is met een ander device (ook al staat bluetooth uit op het gepairede apparaat).

 

De enige manier dat het me lukt is na factory reset. ik heb deze handleiding geraadpleegd : http://helpguide.sony.net/mdr/wh1000xm2/v1/en/contents/TP0001513151.html 

 

Het is erg hinderlijk om elke keer als je een ander apparaat gebruikt eerst de factory reset moet triggeren. Ik probeer hem dus na m al op mn telefoon gepaired te hebben in pair mode te krijgen zodat ik m op mn mac kan gebruiken. dit lukt enkel na factory reset

Tags (2)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Mogelijk lukt het wel met de Nederlandse gebruikers handleiding, onder multipuntverbinding.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Mijn koptelefoon via bluetooth pairen met mn mac geeft me ook moeite.

 

Je koptelefoon kan prima met een ander toestel pairen. Het is meer dat de mac moeilijk doet. Ik weet niet waarom ook...

 

Pairing mode wil uberhaupt niet meer voorkomen als je de power knop in gedrukt houdt nadat hij gekoppeld is? 

profile.country.NL.title
koenchristiaens
Nieuw

iemand al een oplossing hier voor ,heb dit ook

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sinds enkele weken ook een 1000XM2 in bezit, deze staat gepaird met de tablet en de TV zonder enig probleem vie de geadviseerde pairings methode.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!