annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

internet via radio cmt-mx700ni

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Mickey8840
Bezoeker

internet via radio cmt-mx700ni

Ik had graag geweten hoe de muziekservice op de radio kan worden afgespeeld. In de handleiding is er sprake van een registratiecode bij Vtuner maar die kan ik nergens vinden... weet iemand raad? We kochten een internetradio maar er is geen enkele zender via internet te verkrijgen. De verbinding met internet verloopt correct en we kunnen verbinding maken met het netwerk.... ik heb al tal van formums opgezocht en véél mensen lijken dit probleem te kennen... kan iemand ons helpen????

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Robbin.Vermeulen
Bezoeker

Beste Mickey8840,

Op pagina 43 van de handleiding kan je vinden waar je de registratiecode kunt vinden voor het gebruik van vtunes.

Met vriendelijke groet,

Robbin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.nl_NL.title
Robbin.Vermeulen
Bezoeker

Beste Mickey8840,

Op pagina 43 van de handleiding kan je vinden waar je de registratiecode kunt vinden voor het gebruik van vtunes.

Met vriendelijke groet,

Robbin

profile.country.nl_NL.title
Donja6
Bezoeker

Hallo Mickey,

Sinds 16 december 2010 heb ik de radio CMT-MX700Ni en kan vTuner nadat ik een bedraad netwerk heeft aangelegd (zie pag. 21 t/m 27) zonder problemen  zenders opzoeken en beluisteren, zonder dat mijn computer aanstaat, wel moet je modem een internet verbinding hebben. Lees verder op pag. 43 en verder.

Als je alles goed heb ingesteld moet hij het doen. Mij is nog geen een keer naar de registratiecode gevraagd.

O,ja  kijk op pag. 67 daarstaat hoe je het systeem terug kan stellen naar de fabrieksinstellingen.

Veel succes.

Mocht ondanks deze uitleg nog geen oplossing gevonden zijn, omschrijf dan het probleem zo nauwkeurig mogelijk.

Groetjes,

Donja6

Message was edited by: Donja6

profile.country.nl_BE.title
BVDIJCK
Bezoeker

Dag Donja,

Ik zou me graag een cmt-mx700ni aanschaffen, aangezien ik waar ik woon mijn favoriete zender (Studio Brussel) niet via FM kan ontvangen.

Nu had ik graag geweten of je alle Belgische radiozenders via de wifi-radio kan ontvangen? Het zou pijnlijk zijn mocht ik deze radio kopen, om dan tot de ontdekking te komen dat je er bv. Studio Brussel niet mee kan ontvangen.

Alvast bedankt!

profile.country.nl_NL.title
Donja6
Bezoeker

Hallo Bvdijck,

Ik heb het uitgeprobeerd.

Ik kan je niet zeggen of je alle Belgische radiozender kan ontvangen.

Dit komt omdat ik Nederland woont en niet weet hoeveel zenders er zijn.

Maar ik kan je wel meedelen dat ik de volgende zenders kan ontvangen via VTR:

  • Klara 89,5 FM
  • klara contino
  • MNM
  • Radio 1 94,2 FM
  • Radio 2 Antwerpen
  • Studio Brussel
  • en veel meer....

Ik kan je natuurlijk niets garanderen of het via jouw provider het mogelijk is,

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat wel.

Veel succes.

Met vriendelijke groet,

Donja

P.s. ik heb geen WIFI maar LAN aansluiting. Volgens mij moet dat niet uitmaken wat betreft de ontvangst

profile.country.nl_BE.title
gerstenat
Bezoeker

Hallo iedereen

Ook hier werkt internetradio om de 700ni probleemloos.

Alleen slaag ik er niet in om een internetradiozender op te slaan.

Ik volg nochthans de stappen beschreven in de handleiding, doch krijg telkenmale de foutmeldin dat het niet beschikbaar is.

Wie o wie kan me helpen?

Alvast bedankt

profile.country.nl_NL.title
forza_blaze
Bezoeker

Hallo beste mensen,

Sinds vanmiddag ben ik ook eigenaar van deze mooie radio.

Helaas brak bij mij de teleurstelling aan naarmate ik het niet voor elkaar kreeg om gebruik te maken van de home network en music services. Mijn radio is wel verbonden met het netwerk van de Linksys router, maar blijft verder gewoon ''No server'' aangeven, ook na uitvoering van de stappen vanaf pag. 39. Ik kan daarom ook geen ''vTuner'' selecteren. Ook handmatige invoer van ip, gateway etc. - in de hoop van... - leverde niks op.

Heeft iemand tips voor mij hoe ik het probleem toch kan oplossen?

Op de sony support site wordt gsproken over een eventuele proxy server. Maar binnen dit netwerk heb ik nog nooit een proxy hoeven in te stellen. Bovendien staat in dit huis ook een simpel internetradio'tje, waar geen ''trucjes'' voor hoefde uit te halen.

bvd

mvg,

Frank

profile.country.nl_NL.title
eijsden
Bezoeker

Hallo Mickey en beantwoorders,

Ik heb sind afgelopen week geprobeerd om de musicservices aan de gang te krijgen, echter zonder resultaat.

Na lang proberen, lezen, resetten, lezen en instellingen aan de server veranderen is het mij gelukt om wel wifi kontakt met de server te maken, de server heeft een internet aansluiting (en die werkt). Maar bij de functie musicservices blijft de cmt G2NiP zoeken en niets vinden. De in de handleiding genoemde aanmeldingscode is op de aangegeven sonysite niet te vinden. Nu weet ik het ook niet meer, had ik beter de goedkopere cmt G1 kunnen kopen.

Ik kom dus maar op jullie mx700 forum omdat op het G2NiP forum maar een vraag gesteld is, en die vraag is nog niet beantwoord. Jullie kunnen raden waar deze vraag over gaat: juist geen internetconnectie bij musicservices.

Ik ben benieuwd wat Sony hieraan gaat doen.

De groeten

Eijsden

Kees-CMT
Ontdekker

Ook ik kan de registratiecode niet vinden. Natuurlijk heb ik de instructies uit de handleiding gevolgd, maar bij mijn toestel verschijnt géén regiustratiecode, uitsluitend "preset" en "vtuner".

Kees-CMT
Ontdekker

En ik mis niet alleen de registratiecode (ik heb overigens geen idee wat ik daar aan heb...) maar sinds gisteren werkt music services niet meer: als ik vTuner kies, krijg ik de melding "cannot connect". En ik heb wél een goede internetverbinding.

Zojuist zag ik in de Duitse community deze klacht ook meermalen langskomen.

Is hier geen Sony member die even tekst en uitleg kan geven!?