annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Onverstaanbaar in auto met Sony headset WH-CN700N

profile.country.NL.title
Mirella80
Nieuw

Onverstaanbaar in auto met Sony headset WH-CN700N

Hoi! 

 

Ik ben super blij met de aanschaf van een WH-CN700N Bluetooth headset. Ik ben slechthorend en met mijn vorige headset kon ik gesprekken niet goed verstaan, op advies van een collega naar deze overgestapt. Overall ben ik heel erg tevreden alleen hoor ik van iedereen dat ik in de auto echt niet te verstaan ben. Ik moet echt schreeuwen wil ik een beetje te verstaan zijn. 

Is hier een oplossing voor? Een instelling of bijvoorbeeld een accessoire die ik bij kan kopen? 

Heb zelf geen verstand van headset en had de (blijkt nu verkeerde) aanname gedaan dat Noice Cancelling er juist voor zou zorgen dat ik goed verstaanbaar zou zijn. Overigens op andere momenten echt super goed verstaanbaar. 

 

Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Het is een super fijne koptelefoon maar waarvoor ik hem juist wilde gebruiken precies weer niet. 

 

Groetjes Mirella

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben je op de hoogte van de Help-gids op de ondersteunings pagina van de CN700n?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Mirella80
Nieuw

Dag Pa3eia,

 

Allereerst bedankt voor de snelle reactie 🙂

Ik heb dat inderdaad gelezen maar het bood geen oplossing voor m'n probleem. Al begrijp ik niet helemaal hoe ze sommige adviezen bedoelen. Zo staat er bijvoorbeeld dat ik tijdens bellen door de linker of de rechter telefoon moet praten. Wanneer ik probeer een oorschelp richting mijn mond te halen trek ik al gauw de headset van mijn hoofd, dus dat lijkt me niet de bedoeling. Maar wat wordt er dan wel mee bedoed? 🙂

Mocht je nog tips hebben, heel graag!