annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

spijtig dat ik eigenaar ben van een sony blu ray speler

nutrix
Nieuw

spijtig dat ik eigenaar ben van een sony blu ray speler

ik kocht in jullie 2012 een sony bdve190.cel een 3d blu ray speler

na nog geen maand werkte mijn speler al niet meer hij leesde geen blu ray meer af, ook overschakeling van bvb digibx naar een dvd film of blu ray film had ik plots ook geen geluid meer in me seround systeem,

 

ik heb dan speler binnengebracht waar ik deze aangekocht heb en ze hebben het opgestuurd om te repareren

toen ik deze terug kreeg was er een moederbord vervangen lazer vervangen en ng enkele onderdelen.

ff-sony-hv   video+dvd

transony transport sony

a1871134a  mb148main

882045207 optical block kem-480

c  vervanging moederbord + laser

software upgrade + initialiseren

nazicht en test

software reset

 

alles ok tot ik  nog geen 5 maand nadien terug in het zelfde schuitje zit weeral dezelfde problemen

heb deze dan maar terug binnengebracht

en weer enkee reparaties

ff_sony_hv  video + dvd

transony  transport sony

882045203 opticalblock khm-480

vla  vervanging laser + afregelen +nazicht

soft software upgrade + initialiseren

nazicht en test

software reset

 

nu alles heb ik dan terug geinstalleert maar welgeteld 6 maand nadien had ik voor de DERDE KEER PRIJS!!!! grrrr

 

je kan het al raden terug

 

f_sony_hv  video + dvd

transony  transport sony

882045203 opticalblock khm-480

vla  vervanging laser + afregelen +nazicht

soft software upgrade + initialiseren

nazicht en test

software reset

 

vervangingen   is nu al 3de laser in ongeveer 1jaar na enkele maanden later 

 nu 2 maand voor mijn garantie vervald heb ik nu weer prijs ik kom het kotsbeu ik kan deze nu nog eens binnen brengen voor reparatie we spelen maar 2 a 3 blu rays af op een week maar toch blijft dit na zo'n weinig gebruik ervan steeds mankementen oplopen

 

IK kan na mijn garantie dus weer in hetzelfde komen en dan ben ik verplicht om te betalen na al die elende die ik al heb gehad ermee ( ik heb geen zin daarin en zou me dan ook zeker als ik terug hetzelfde heb nog een sony kopen NOT!!!!  ) ik hoop dat dit iemand van sony zelf leest en een eventueele oplossing bied of wil geven

momenteel raad ik zeker niemand een sony blu ray speler aan. na hetgeen ik miezerie er mee heb gehad

 

liefst van al en wat ik denk dat na al de reparaties in nog geen 2jaar dat het toestel in garantie is (ondertussen 4x gerepareerd)  een faire overeenkomst bvb een ander nieuw toestel zonder eenige kost mij toebieden  ik heb ale papieren bewaard en dit is nu de 4de keer mijn kinderen kijken ook graag eens blu ray  animatie films

maar papa moet dan zeggen tis kapot jammer weeral ohhhhh

 

hoop dat dit  iemand leest en mij eventueel verder wil helpen

 

mvg 

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

De garantie is toch vanaf de laatste reparatie???

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!