annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Re: KDL-46R470A met CI+

padjes
Ontdekker

Re: KDL-46R470A met CI+

Ik heb vandaag deze tv gekocht en ik krijg de melding op mijn scherm dat het toestel niet volledig ci+ geschikt is. Ik kan dus alleen Ned 1 hd ontvangen op dit moment via digitale tv, terwijl deze tv wel in de lijst stond met modellen die ci+ geschikt zouden moeten zijn voor ziggo. Kan het zijn dat mijn ci+ module defect is of is mijn tv toch niet geschikt?

Ik wil morgen denk ik even langs mediamarkt gaan waar ik vandaag de tv heb gekocht, kijken of hun mij er meer over kunnen vertellen eventueel. Anders ben ik waarschijnlijk genoodzaakt om dus weer een digitale ontvanger te kopen;(

 

Er zijn toch heel veel mensen lijkt me die dit zelfde probleem ondervinden bij hun tv's.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

De RA470a is in zijn geheel geschikt voor de ontvangst van Digitale TV.

Het is niet nodig om een digitale ontvanger aan te schaffen

 

Om te controlleren of de CI+ module gezien wordt door de R470a:

Home - Instellingen - Digitale-Setup - Instellingen CA-module.

 

Dat alleen op dit moment alleen NED1 wordt onntvangen kan verschillende oorzaken hebben:

 - de module zit niet goed in het toestel, dan is Instellingen CA-module niet toegankelijk in de Digitale Set-up.

 - de module is niet geschikt voor de 2013 modellen.

 - de module is niet up-to-date met de laatste software

 - de kaart zit niet goed in de module.

 - de kaart is nog niet geactiveerd bij Ziggo.

 - de R470a is niet up-to-datemet de laatste software.

 

Ondersteuning

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
padjes
Ontdekker

Het type tv is trouwens KDL-46R470A, maakt dat nog verschil? En hoe kom ik erachter waar het aan ligt dat hij het niet doet dan, ben namelijk niet zo'n kenner.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Topic aangepast.

 

Heb je het bovenstaande lijstje afgewerkt?

 

bijv. ofdat de module zichtbaar is onder Home?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
padjes
Ontdekker

Dat alleen op dit moment alleen NED1 wordt onntvangen kan verschillende oorzaken hebben:

 - de module zit niet goed in het toestel, dan is Instellingen CA-module niet toegankelijk in de Digitale Set-up.

 - de module is niet geschikt voor de 2013 modellen.

 - de module is niet up-to-date met de laatste software

 - de kaart zit niet goed in de module.

 - de kaart is nog niet geactiveerd bij Ziggo.

 - de R470a is niet up-to-datemet de laatste software.

 

Je 1e punt, module zit goed in het toestel, ik kan ook naar instellingen ca module gaan. Als ik dan op tv module software vernieuwen druk, staat er dat ik de tv module niet vanuit het menu kan upgraden.

 

Je 2e punt zou kunnen, die module hebben we al een tijdje geleden aangeschaft. Maar hoe kom ik erachter of hij 2013 geschikt is dan?

 

Je 3e punt zou ook kunnen, geen idee hoe ik hier achter kom.

 

je 4e punt klopt bij mij, kaart zit er goed in.

 

je 5e punt, kaart is geactiveerd.

 

je 6e punt, als ik naar instellingen->productondersteuning ga staat er bezoek de sony support website voor de laatste firmware download voor deze tv. Maar daaronder bij productinformatie staat dat de software versie v4.009 is, wat al hoog genoeg zou moeten zijn.

 

Optie om misschien met de CI+ module langs de winkel te gaan en hem daar laten testen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik ga er gemakshalve er vanuit dat je als kabel provider Ziggo gebruikt, omdat je alleen NED1 nu kan ontvangen.

 

Op het Ziggo Gebruikers Forum loopt een topic over de nieuwe 2013 modellen i.c.m. de CI+ Module.

Een beetje goede verkoper van de "MediaMarkt" kan jouw hier ook de juiste informatie over welke CI+ Module je nodig heb  geven.

 

Kan even niet 123 terug vinden ofdat er al een update beschikbaar is om de CI+ Module te updaten naar de 1.3 software.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!