annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gezocht, Blue Ray speler met HDD functie

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Drunor
Bezoeker

Gezocht, Blue Ray speler met HDD functie

Hi, ik heb gezocht bij Sony op de website, maar kon een dergelijk apparaat niet vinden. Bestaat er zoiets bij Sony? Zo ja welke?

Ik heb een Bravia TV en wil graag een apparaat die daarmee  gelinked kan worden.

Mocht deze niet bestaan, welke DVD recorder met HDD functie raadt U mij dan aan?

Dank voor uw antwoord!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
roben008
Lid

De AT 107 is te koop bij Correct, ieg via de webshop.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Op de volgende webpagina:

http://www.sony.nl/hub/dvd-spelers

Vind u halverwege de pagina zelf een langere schuifbalk met hierop een rij dvd spelers, als u de schuifbalk helemaal naar rechts schuift dan zult u daar de RDR serie spelers vinden, dit zijn stuk voor stuk HDD-DVD recorders, Sony heeft op dit moment nog geen HDD-Bluray recorders welke wij kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker          

profile.country.nl_NL.title
Drunor
Bezoeker

Dank voor het antwoord. Ik ga op zoek.

profile.country.nl_NL.title
Drunor
Bezoeker

Hi!

Ik heb nog een vraag. Ik heb gekeken naar de webpagina en de RDR series gezien. Er schijnen ook AT versies door Sony gemaakt te zijn die ook te vinden zijn op de webpagina, hoewel elders. Ik vraag mij echter af waar ze te koop zijn. Ik heb in Almere de winkels afgezocht en ze niet kunnen vinden. Media Markt, Scheer en Foppen, ze hadden ze geen van allen en gaven aan dat ze in Nederland helemaal niet op de markt zijn.

Kunt u aangeven waar ik deze speler zou kunnen kopen?

Met vriendelijke groeten

M. Schütz

profile.country.NL.title
roben008
Lid

De AT 107 is te koop bij Correct, ieg via de webshop.