annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

vTuner cannot connect bij CMT-G2NiP

Rudiceyssens
Ontdekker

vTuner cannot connect bij CMT-G2NiP

Hi,

 

Sinds zaterdag is mijn verbinding met de vTuner van mijn apparaat CMT-G2NiP verbroken en krijg ik meldingen als "cannot connect" en sinds vanmorgen "not available".

 

Mijn netwerkverbinding werkt nochtans correct: afspelen via Airplay en vanaf computer lukt vlekkeloos.

Heb alles al eens teruggebracht naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd. Probleem met enkel vTuner blijft hetzelfde.

 

Heeft iemand gelijkaardig probleem of kan iemand mij helpen om de vTuner terug aan de praat te krijgen?

 

 

34 ANTWOORDEN 34
ruud0110
Ontdekker

en ja hoor, de v-Turer service ligt er weer uit, sinds enige tijd alweer geen internetradio.  Sinds de vorige storing waren er, als het al werkte,  veel minder zenders beschikbaar.  Wanneer neemt Sony dit probleem sereus en lost het definitief op?

 

gr Ruud

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

Ik heb net hetzelfde,ik heb die vraag hier eerder al gesteld. Sony is in conflict met v-tuner en betaald niet meer voor de service. Resultaat, iedereen gestraft. Ik heb op de site van Sony een oplossing gezien maar die werkt alvast niet bij mij. Volgens Sony is er een oplossing door te updaten via homenetwerk, maar bij mij werkt dat niet

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Sony is niet in conflict. Vtuner heeft zelf besloten om te stoppen met het aanbieden van hun service.

 

Welke oplossing doel je nu op? 

bettykoppelman
Ontdekker

Hoi ik heb nog steeds problemen met de vtuner gaat hij het nog doen? ze zeiden vorig jaar dat heb begin dit jaar het zou gaan doen.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nee...

 

Lees het topic maar door.