annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix probleem op Sony UBP-X800M2 [code tvq-pm-100 (5.2.12)]

profile.country.NL.title
NetflixMetSony
Ontdekker

Netflix probleem op Sony UBP-X800M2 [code tvq-pm-100 (5.2.12)]

Hallo,

 

ik heb sinds een paar maanden de Sony UBP-X800M2, en gebruik dat apparaat (mede) om Netflix te kijken. Maar ik krijg telkens de melding "Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel" met de volgende code: tvq-pm-100 (5.2.12). Afspelen van previews en trailers werkt wel, maar voor een complete film of serie-aflevering stopt de counter voor het laden bij 99% en komt die fout-melding.

Het is op te lossen door in de instellingen van de UBP-X800M2 de Persoonlijke Informatie opnieuw te Initialiseren, en dan weer opnieuw in te loggen op Netflix (wat vrij irritant is omdat ik telkens mijn wachtwoord weer vergeet ...). En dan werkt Netflix prima, totdat ik de speler bijvoorbeeld 's avonds uitzet (op standby) en vervolgens een dag (of langer) later de speler weer aanzet, inlog op Netflix en iets probeer af te spelen. Dan krijg ik weer precies dezelfde melding.

 

De UBP-X800M2 is draadloos verbonden met mijn thuisnetwerk, via IPv4.

Ik zie dit probleem niet terug op dit forum, dus vroeg ik me af of er andere mensen hier hetzelfde probleem hebben of hebben gehad en wat de oplossing is. Ik heb de helpdesk van Netflix gebeld, en die zeiden dat het een probleem van de speler is en niet van hun.

 

Alvast bedankt voor de hulp

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Hier al eens naar gekeken?

https://help.netflix.com/nl/node/62506

 

Al eens bekabeld getest?
Fabriek reset geprobeerd? 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
NetflixMetSony
Ontdekker

Hoi Instaphoto,

 

die link had ik geloof ik al gezien, en daar zeggen ze dat ik de fabrikant moet informeren :wink:

De andere voorgestelde oplossing (het apparaat opnieuw opstarten) werkt ook, maar dat wil dus zeggen dat ik de stekker uit de muur moet trekken en een paar minuten moet wachten, elke keer voordat ik de speler opstart, en dus ook meteen een stel andere apparaten (TV, soundbar, etc). De speler zit in een TV-meubel dus ik kan niet enkel die stekker eruit trekken. Je kan de speler via de aan/uit knop enkel op standby zetten.

 

Ik heb inderdaad nog niet geprobeerd of het beter gaat met een bedraad netwerk, maar dat vind ik ook geen fijne oplossing, omdat het op zich (na een herstart) ook goed gaat met het draadloze netwerk.

 

Fabriek reset heb ik wel geprobeerd, heeft niet geholpen. Ook heb ik recent de firmware geüpdatet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al tijdelijk een LAN-verbinding uitgeprobeerd i.p.v. WiFi?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!